همایش تخصصی “راهکارهای فناوری اطلاعات و مدیریت سازمان” در تبریز برگزار شد.
به گزارش آذر صبح، مدیرعامل گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل در این همایش اظهار کرد: فرایندهای فروش و بازاریابی از نقطه آغاز تا عملیات پشتیبانی در شرکت شاتل به صورت یکپارچه انجام می شود، توانستیم بالاترین سطح رضایت مشتری را کسب کنیم و این مسئله یکی از مزیتهای رقابتی شرکت ما است.
احمدرضا نخجوانی با بیان اینکه در دنیای کنونی مدیران گریزی از استفاده از دنیای مجازی ندارند، گفت: در حال حاضر دیجیتالی شدن یک “باید” است، مدیران باید استراتژی های خود را برای دیجیتالی شدن بنویسند و با لحاظ استراتژی سازمانی خود، نقشه راه دیجیتالی شدن را تهیه کنند.
وی ادامه داد: در مسیر دیجیتالی شدن، نیاز به بحث های مدیریت تغیر بسیار جدی است، مدیران ارشد و میانی مهمترین ارکان دیجیتالی شدن یک سازمان هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از تعریف یک پروژه بزرگ و طولانی پرهیز کنیم، پروژه های طولانی ما را از اهداف کوتاه مدت منحرف میکنند.
رضا غلامی، مدیر فروش شاتل نیز در این همایش گفت: یکی از مزیت های راهکارهای سازمانی شاتل پوشش سراسری خدمات در کشور است، این تیم فنی به پشتوانه تقویت مستمر زیرساختها، به ارائه خدمات به مشترکین میپردازند.
وی ادامه داد: در حال حاضر راهکارهای سازمانی شاتل در سراسر کشور ارائه شده و برای آنها خدمات پشتیبانی حضوری به کمک تیم های پشتیبانی انجام میشود.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به آکادمی شاتل گفت: این آکادمی مجموعه آموزش های مورد نیاز پرسنل این شرکت را فراهم کرده و با کسب مجوز فنی و حرفه ای این آموزش ها را ارائه میکند.
وی اضافه کرد: شاتل اولین و تنها اپراتور کشور است که به ارائه خدمات همراه پهنای باند، تلفن ثابت و محتوای چندرسانه ای به یک اپراتور چهاروجهی در حوره خدمات مخابراتی تبدیل شده است.
فرید ارشدی مدیر نمایندگی شرکت شاتل در آذربایجان شرقی با اشاره به راهکارها و دستاوردهای فناوری اطلاعات در مدیریت موفق سازمانی گفت: در دنیای کنونی که فناوری اطلاعات به طور مستمر در حال بروز شدن است، با تکیه به این اطلاعات خواهیم توانست منافع مادی و فنی خود را محقق کنیم.