به گزارش آذر صبح، به نقل از مجلس و آذربایجان، محمد اسماعیل سعیدی در خصوص معرفی ایوب بهتاج به عنوان مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی که مغایر با اصل ۱۴۱ قانون اساسی است، گفت: اگر آقای بهتاج رسما به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی حکم گرفته باشد، از نظر قانونی مشکل خواهد داشت، چندی پیش نیز با ایشان صحبت داشتم و اخطار دادم که انتصابشان در باشگاه تراکتورسازی همزمان با فعالیت در اداره کل ورزش و جوانان، مسئله ساز خواهد بود.

نماینده مردم تبریز، اذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: فعالیت کارمند دولت در شرکت های غیردولتی، کاملا منع قانونی دارد، اگر آقای بهتاج بخواهند در باشگاه تراکتورسازی فعالیت کنند، باید از تمام مسئولیت های دولتی خود استعفا بدهند و قطعا هیچ مسئولیت دولتی نداشته باشند. هم اکنون باشگاه تراکتورسازی یک مجموعه خصوصی بوده و وزارت ورزش، یک مجموعه حاکمیتی است، فلذا قبول و پذیرش مسئولیت در یک باشگاه خصوصی از طرف یک مدیر دولتی که در مسئولیت فعلی اش، ناظر بر چنین باشگاه هایی است، دارای اشکال قانونی و تعارض منافع است.

نماینده اصولگرای مجلس افزود: مدیر کل ورزش و جوانان استان نمیتواند همزمان مدیرعامل تراکتور باشد و بنظر میرسد بهتاج با حضور همزمان در دو شغل طی دو هفته گذشته، مرتکب تخلف اداری شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خاتمه افزود: اگر مراحل قانونی این ابلاغ طی نشده باشد و آقای بهتاج از مسئولیت های دولتی خود استعفا نداده باشند، مطمئنا قابل قبول نیست و می تواند اشکالات قانونی داشته باشد.