شرکت توزیع نیروی برق تبریز، در شش ماه نخست سال ۹۹، نسبت به شناسایی و رفع بیش از ۱۱۰۰۰ مورد عیوب شبکه با هزینه کرد بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال، اقدام کرد.
به گزارش آذر صبح، نیروهای این شرکت در راستای پایداری و بهبود شاخص های قابلیت اطمینان شبکه، اقدام به بازدید دوره ای شبکه و رفع عیوب شبکه کردند.
در این راستا امورهای تابعه ی برق تبریز به صورت منظم و سالانه اقدام به تدوین برنامه ی زمان بندی جهت بازدید از شبکه نموده و مطابق با آن نسبت به بازدید کل شبکه، ثبت عیوب و رفع آن به طور مستمر اقدام می کنند.
گفتنی است؛ شرکت توزیع نیروی برق تبریز، برای رفع عیوب مشاهده شده در تجهیزات شبکه، اقدام به برون سپاری فعالیت های سرویس و تعمیرات شبکه به پیمانکاران ذیصلاح کرده است و در این راستا از ۳ اکیپ پیمانکاری خط گرم به همراه اکیپ های تعمیراتی خط سرد و خط گرم موجود در خود شرکت، بهره برده است.
لازم به ذکر است در شش ماه نخست سال جاری، شرکت توزیع نیروی برق تبریز با هزینه کرد بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال، بیش از ۱۱۰۰۰ مورد عیب شبکه را شناسایی و به صورت خط گرم و خط سرد رفع نموده است.