اعضای کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای اسلامی شهر تبریز بر لزوم ساماندهی تبلیغات محیطی در سال ۱۴۰۰ تاکید کردند.
به گزارش آذر صبح، عبداله تقیپور در جلسه بررسی جزئیات طرح تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۰ شهرداری تبریز در خصوص تبلیغات محیطی گفت: تا زمانی که نقشه راهی در خصوص تبلیغات محیطی نداشته باشیم شاهد این بی سروسامانیها در زمینه تبلیغات محیطی خواهیم بود هرچه سریع تر باید به سمت تدوین طرح جامع تبلیغات محیطی حرکت کنیم.
وی ادامه داد: امروز روش های سنتی جوابگوی نیاز های کلانشهر تبریز نیست و باید به جوانان میدان دهیم تا ایدههای خودرا برای مدیرت پیاده کنند.
وی افزود: امروز شهر نیازمند افکار جدید و به روز است که تبلیغات محیطی نیز از این قائده مستثنی نیست و باید به سمت ایدههای جدید حرکت کرد.
رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مشهد ۴۰۰ تابلوی تبلیغاتی دارد اما تبریز یک هزار تابلو دارد اما درآمد مشهد از تبریز بیشتر است و این قابل قبول نیست.
محرم محمدزاده دیگر عضو شورای شهر نیز با بیان اینکه نباید به دلیل افزایش درآمدزایی برای شهرداری از تبلیغات محیطی با افزایش عوارض تبلیغات محیطی مردم را تحت فشار قرار داد گفت: شرایط اقتصادی به نحوی نیست که برای افزایش درآمد شرکت های فعال در تبلیغات محیطی سایر مردم هزینه دهند.
وی با بیان اینکه باید در زمینه تبلیغات محیطی از مدل های جدید و روش های روز دنیا استفاده کرد گفت: وضعیت تبلیغات محیطی به گونهای است که باید هرچه سریعتر ساماندهی و به صورت اصولی درآید.
محمدزاده افزود: برای برسی اصلاح روش تبلیغات محیطی کارگروهی تشکیل شود و با سپردن این کار به شرکت های بزرگ تبلیغاتی به ساماندهی این وضع پرداخته شود.
گفتنی است در این جلسه تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۰ شهرداری تبریز در خصوص سازمان سیما منظر و فضای سبز و سازمان میادین بررسی و لوایح ارسالی به کمیسیون نیز تعیین و تکلیف شد.