قائم مقام خانه صنعت و معدن ایران بر لزوم ارتقای تعامل و همکاری با رسانه های جمعی تاکید کرد.
به گزارش آذر صبح، آرمان خالقی در جمع اصحاب رسانه آذربایجان شرقی اظهار داشت: بخش عمده ی مشکلات بخش خصوصی در تعامل با ارباب جراید و رسانه های گروهی حل می شود.
وی با تاکید بر لزوم ایجاد فضای همکاری و ارتباط دوسویه بین بخش صنعت و معدن با رسانه ها گفت: متاسفانه بخش خصوصی از قدرت رسانه ای برای بیان مشکلات و رفع موانع فعالیت خود غافل مانده است.
خالقی با بیان اینکه خانه صنعت و معدن تشکلی نوپا محسوب شده و عمر فعالیت آن به دو دهه می رسد افزود: گرچه این مجموعه در تهران با راه اندازی واحد روابط عمومی و به کارگیری مشاوران مطبوعاتی درصدد ایجاد تعامل و ارتباط با رسانه بود اما واحدهای استانی از این ظرفیت مغفول مانده اند.
قائم مقام خانه صنعت و معدن ایران بر لزوم پاسخگویی مسئولان تشکل های صنعت و معدن در سراسر کشور تاکید کرد و یادآور شد: اگر پاسخگویی و اطلاع رسانی صورت نگیرد و ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته، چالش ها و محدودیت های بوروکراتیک بیان نشود، نمی توان انتظار حل مشکلات را داشت.
وی با بیان اینکه مجمع خانه صنعت و معدن کشور با حضور ۳۱ عضو از تشکل های استانی تشکیل می شود تصریح کرد: این مجموعه تمام تلاش خود را برای مشاوره به دولت و مجلس در تدوین سیاست های صنعت و معدن و تسهیل قوانین به کار بسته است.
آرمان خالقی با تاکید بر اینکه خانه صنعت و معدن قصد دارد به مقوله ی مسئولیت اجتماعی به صورت جدی وارد شود خاطرنشان کرد: انتقال پول موسسات اقتصادی به حوزه فرهنگ نیاز به اصلاح قوانین دارد و تا زمانیکه فعالیت های فرهنگی مشمول معافیت های مالیاتی نشود، بخش صنعت و معدن کمتر به این موضوع ورود خواهند کرد.