به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذر صبح، شهرداری تبریز با در نظر داشتن ضرورت معرفی جایگاه ویژه تبریز ۲۰۱۸ در مباحث گردشگری، فرهنگی و اقتصاد شهری، در صدد است پروژه برندسازی شهر تبریز را آغاز نماید. لذا از تمامی شخصیت های حقیقی و حقوقی که مایل به مشارکت در این طرح هستند درخواست می شود […]
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذر صبح، شهرداری تبریز با در نظر داشتن ضرورت معرفی جایگاه ویژه تبریز ۲۰۱۸ در مباحث گردشگری، فرهنگی و اقتصاد شهری، در صدد است پروژه برندسازی شهر تبریز را آغاز نماید.
لذا از تمامی شخصیت های حقیقی و حقوقی که مایل به مشارکت در این طرح هستند درخواست می شود ضمن اعلام آمادگی، کلیات طرح برندسازی شهری ( پروپزال ) خود را ارسال نمایند.
نکات مهم در تدوین طرح اولیه :
شرایط لازم جهت اجرای پروژه :
اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز