مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز از برند جدید محصولات شرکت پالایش نفت تبریز که در پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی رونمایی شد، خبر داد.
به گزارش آذر صبح، غلامرضا باقری دیزج در این مراسم با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس سیاست های کلان کشور در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از طرف وزارت نفت مقرر گردیده است، عرضه فرآورده های نفتی کشور از طریق شرکت های صاحب نشان تجاری(برند) که برای این کار ارزیابی شده اند انجام پذیرد.
وی ادامه داد: این مسئولیت شامل عرضه سوخت در جایگاه های تحت پوشش برند و عرضه ساخت در فرودگاه های کشور می باشد.
باقری دیزج افزود: شرکت پالایش نفت تبریز در دی ماه ۹۵، به عنوان اولین شرکت پالایشی نفت کشور موفق به اخذ مجوز برند از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران شد.
مدیرعامل پالایشگاه نفت تبریز تصریح کرد: پالایشگاه تبریز با کسب حد نصاب لازم واجد شرایط دریافت مجوز فعالیت در قالب شرکت زنجیره ای توزیع فرآورده های نفتی گردید و نام تجاری “تی زاد او پلاس آر سی را به عنوان برند جدید خود خلق کرده و نسبت به توسعه آن اهتمام ویژه دارد.
باقری دیزج گفت: او پلاس خونی تازه قلب تپنده خودرو ها و صنایع ایران” شعار اولین کمپین خلق برند محصولات شرکت پالایش نفت تبریز می باشد.
وی افزود: پالایشگاه تبریز با رویکرد ارائه توانمندی های ساخت داخل و نیازمندی های این شرکت در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در ایننمایشگاه حضور یافته است.
وی اذعان کرد: برند یک نام، سمبل، طرح یا ترکیبی از آن ها است که هدف آن شناساندن محصولات و یا خدمات یک شرکت به مشتریان و همچنین تمایز محصولات آن ها از سایر رقبا می باشد. یک برند، به یک محصول یا خدمت ابعادی را اضافه می کند تا آن محصول یا خدمات از سایرین متمایز گردد.
باقری در پایان با بیاناینکه خلق و مدیریت یک برند قدرتمند، هر علم و هنر است، اظهار کرد: بر اساس سیاستهای کلان کشور، در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از طرف وزارت نفت مقرر گردیده است، عرضه فراورده های نفتی کشور از طریق شرکت های صاحب نشان تجاری(برند) که برای این کار ارزیابی شده اند انجام پذیرد؛ این مسئولیت شامل عرضه سوخت درجایگاه های تحت پوشش برند و عرضه سوخت در فرودگاه های کشور می باشد.