به گزارش آذر صبح به نقل از ایسنا، عادل کاظمی با اعلام خبر فوق افزود: از ابن پس چنانچه قطعیهای موردی رخ دهد در اثر حوادث شبکه میباشد که مشترکین میتوانند از طریق تماس با مرکز اتفاقات شبکه (سامانه ۱۲۱) نسبت به اعلام قطعی اقدام کنند و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام خواهند کرد.
وی ادامه داد: خاموشی های مربوط به تعمیرات پیشگیرانه نیز طبق روال سال های قبل با برنامه و اعلام از طریق سایت اینترنتی شرکت به آدرسwww.toztab.ir می باشد که به صورت محدود و کنترل شده اعمال میشود.
کاظمی در پایان خاطر نشان شد: با وجود اینکه بحران امسال مدیریت شده است اما مصرف بی رویه می تواند بحران های دیگری ایجاد نماید که از همشهریان میخواهیم برای هدر نرفتن منابع ملی، مصرف برق خود را همواره مدیریت کنند.